Известие

Collapse
No announcement yet.

лампата на щеката не гасне

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Rider_alfa155 Покажи съобщение
    ооооо за тоя първия датчик изобщо не говорим, тои не е работил от както съм купил колата и ха днес ха утре......
    .. лампата казваш:..гасне след 3-4 минути...
    ..много късно, бе братле!!!!.....нормално: не, повече от секунда и гасне!!!!..но явно проблема е в датчика, иначе до сега мотора да е леш!
    По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
    https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

    Comment


    • #17
      Ако е лампата с лейката за маслото - той мери ниско долу маслото което стига до колянови вал и се качва нагоре. Тази лампа трябва да гасне веднага след запалване на мотора. Започва да свети постоянно когато налягането падне под 0.5 бара, но тогава е вече късно за мотора. Датчика за минимално ниво на маслото мери кога нивото на маслото стига под минимума необходим на мотора да работи безопасно. Тази лампа е с лого на маслената щека и на чек панела свети посотянно - този до часовника. На таблото гасне след 20-30 секунди - поне при мен.
      Датчика за налягане на маслото, който е на таблото и има манометър е отзад откъм шофьорското място и мери маслото стигащо до главата на мотора.


      Даването на газ, води до пристрастяване!
      Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
      Volvo V50 2.0D by RuBig

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
        Ако е лампата с лейката за маслото - той мери ниско долу маслото което стига до колянови вал и се качва нагоре. Тази лампа трябва да гасне веднага след запалване на мотора. Започва да свети постоянно когато налягането падне под 0.5 бара, но тогава е вече късно за мотора. Датчика за минимално ниво на маслото мери кога нивото на маслото стига под минимума необходим на мотора да работи безопасно. Тази лампа е с лого на маслената щека и на чек панела свети посотянно - този до часовника. На таблото гасне след 20-30 секунди - поне при мен.
        Датчика за налягане на маслото, който е на таблото и има манометър е отзад откъм шофьорското място и мери маслото стигащо до главата на мотора.
        Коя лампа ти гасне след 20-30сек?!?! че нещо неразбрах!!!А на човека сътворил темата искам да му кажа първо са си сложи датчик за налягането на маслото (стрелката) щото от там се почва според мен!!!Ладов се слага струва 10-15лв и поне виждаш какво налягане има ,а не да се чудиш -аааа тая лампа свети 33 секунди значи налягането е х+12/878*(56-112)!!Само един преходник се прави за тая операция нее сложно!!
        Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 21:07.
        sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
          Коя лампа ти гасне след 20-30сек?!?! че нещо неразбрах!!!
          гасне ми лампата за минимално ниво на маслото - със щека е символа и е между километража и оборотомера. Остава да свети пак тази, само че на чек панела до часовника!


          Даването на газ, води до пристрастяване!
          Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
          Volvo V50 2.0D by RuBig

          Comment


          • #20


            Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
            гасне ми лампата за минимално ниво на маслото - със щека е символа и е между километража и оборотомера. Остава да свети пак тази, само че на чек панела до часовника!
            Присъединявам се към горното. Моята гасне малко по-бързо обаче някъде за 5 - 6 секунди
            Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
            Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
            Peugeot 508 RXH 02.2013

            Comment


            • #21
              Савсем я оплескахте...свети, не свети!!!...стана кто вица за блондинката и мигача
              По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
              https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

              Comment


              • #22
                абе просто е лампата със щеката която е на таблото гасне, а другат ана чек панеля не, това е целия проблем, тази на таблото при мен гасне след около 2, 3 до 4 минути работа на колата
                а иначе лейката изобщо не ми е светвала тя си гасне нормално когато запаля
                sigpicалфа ромео 155 TS 2.0 8V настояща
                Suzuki GSXR 750 W настоящ
                Kawasaki KZ 440A вече бивш

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Rider_alfa155 Покажи съобщение
                  абе просто е лампата със щеката която е на таблото гасне, а другат ана чек панеля не, това е целия проблем, тази на таблото при мен гасне след около 2, 3 до 4 минути работа на колата
                  а иначе лейката изобщо не ми е светвала тя си гасне нормално когато запаля
                  значи и ти си като мен с изгорял датчик дето струва над 100 лева нов...


                  Даването на газ, води до пристрастяване!
                  Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                  Volvo V50 2.0D by RuBig

                  Comment


                  • #24
                    бреееееееееее колега ти много ме зарадва..... направо ме разби
                    sigpicалфа ромео 155 TS 2.0 8V настояща
                    Suzuki GSXR 750 W настоящ
                    Kawasaki KZ 440A вече бивш

                    Comment


                    • #25


                      и аз съм така и вообще не му се връзвай стига от време на време да не те мързи да си проверяваш нивото на щеката. И ако мислиш че 100 лева са разход за нашите коли си в голяма грешка
                      Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                      Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                      Peugeot 508 RXH 02.2013

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                        над 100 лева е тоя датчик - да, но иначе по мануал е с 12 ома съпротивление, но аз не бих рискувал да сложа такова съпротивление там, че кой знае какво ще стане....
                        Най много да спре да свети на таблото , иначе пак няма да си работи но поне няма да свети и да дразни , аз сложих 11 Ома съпротивление на 1 Ват и няма проблем (такова имах ) . На 155 2.0 T.S. датчика за налягането не е ли както на 164 > Ако да сменя с такъв от Лада - цена 9 лв , преправя се на стругар и готово а третият датчик който е за контролната лампа на таблото цената му е около 10лв . И остава само да си проверяваш нивото от време на време .

                        П.С. В раздела за 164 има доста изписано по въпроса
                        Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
                        Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
                        Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от sunny2006 Покажи съобщение
                          Най много да спре да свети на таблото , иначе пак няма да си работи но поне няма да свети и да дразни , аз сложих 11 Ома съпротивление на 1 Ват и няма проблем (такова имах ) . На 155 2.0 T.S. датчика за налягането не е ли както на 164 > Ако да сменя с такъв от Лада - цена 9 лв , преправя се на стругар и готово а третият датчик който е за контролната лампа на таблото цената му е около 10лв . И остава само да си проверяваш нивото от време на време .

                          П.С. В раздела за 164 има доста изписано по въпроса
                          Аз съм с ладов и според ман пасна на 99.99% по показания!!!Колкото го дават по книга толкова е и отчитането!Един преходник се прави от 10х1 на 14х нещо си не помня колко беше точно и така!!
                          sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                          Comment


                          • #28
                            оооооооооо аз знам колко са ни "евтини " частите погледнете колко работи съм сменил само и ще ви стане ясно ама за един смотан датчик......... ша му резна кабела на диода да не свети и толкова........
                            sigpicалфа ромео 155 TS 2.0 8V настояща
                            Suzuki GSXR 750 W настоящ
                            Kawasaki KZ 440A вече бивш

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Rider_alfa155 Покажи съобщение
                              оооооооооо аз знам колко са ни "евтини " частите погледнете колко работи съм сменил само и ще ви стане ясно ама за един смотан датчик......... ша му резна кабела на диода да не свети и толкова........
                              Е не е ли по добре да си се смени датчика ? 9лв за датчик от Лада и 2 лв за стругар могат да са мноооого по ефтин вариант от основен ремонт . Да не говорим че Ладовия датчик е и по-точен от Веглиа-та който е оригиналния и струва 10 пъти по малко , само датчика за нивото на маслото не сме му намерили заместител засега ама резистора върши работа поне да не свети на таблото . Лошото е че не става от друг мотор а само от 2.0 T.S. които ги има на 155 , 164 , 90 и 75 като за 90 и 75 не е сигурно дали става датчика - поне аз не съм пробвал до сега с такъв .
                              Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
                              Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
                              Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

                              Comment


                              • #30
                                е на мен именно този датчик ми е най проблемен тои ме дразни за нивото на маслото, за ладовия знам че е 9 лева а стругар не ми трябва щото баща ми е такъв ама значи другия си е стотачка......... мам...у и прасе
                                :S
                                sigpicалфа ромео 155 TS 2.0 8V настояща
                                Suzuki GSXR 750 W настоящ
                                Kawasaki KZ 440A вече бивш

                                Comment

                                Working...
                                X